Contact

Autoritatea pentru Digitalizarea României

 

În ultimele săptămâni, am înregistrat o creștere substanțială a numărului apelurilor telefonice. Te rugăm să ne contactezi prin mijloace online – pe mail, la

Înainte de a ne contacta, asigură-te că situația ta nu face parte din cele 8 cele mai frecvente motive pentru care ni se solicită sprijinul.

Cele 8 situații, împreună cu soluțiile lor, sunt:

● Accesează secțiunea Ai uitat parola
● În cazul în care nu mai ții minte numele de utilizator, alege varianta de introducere a CNP-ului sau a adresei de e-mail asociată contului
● Dacă utilizezi funcția copy-paste pentru introducerea userului și a parolei, verifică eventuala copiere din greșeală a unui spațiu liber la începutul sau finalul șirului de caractere
● Îți recomandăm să ștergi fișierele temporare și fișierele tip cache ale browser-ului pe care îl utilizezi – poți face asta din secțiunea Setări a browser-ului
● Pentru a verifica dacă problema depinde de setările browser-ului, utilizează funcția de pagină incognito a browser-ului pentru autentificarea la Ghișeul.ro
● Verifică recepționarea dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei tale de email
● Verifică secțiunea Plăți Anterioare din contul tău la Ghișeul.ro
● Trimiteți un e-mail pe adresa prin care ne soliciți dovada de plată
● Trimite-ne un email pe adresa . Este necesar să precizezi CNP-ul tău și denumirea primăriei de unde vrei să afli sumele de plată
● Dacă ai proprietăți pe raza mai multor localități înrolate și vrei să afli toate sumele de plată, menționează toate aceste localități în e-mailul tău către noi
Sunt trei metode prin care puteți obține datele de logare pentru ghiseul.ro:
1. Deținerea de card bancar individual, emis de o instituție bancară din România înrolată în sistem, cum sunt: AlphaBank, Banca Transilvania, BCR, BRD – Groupe Société Générale, CEC Bank, Exim Banca Românească, First Bank, Garanti Bank, ING Bank, Libra Internet Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Vista Bank, ProCredit Bank. este una dintre modalitățile de creare a contului de utilizator pe ghiseul.ro, condiție valabilă și în cazul în care se dorește obținerea online a unui Cazier judiciar ori pentru Eliberarea online a istoricului de sancțiuni la regimul circulației rutiere.

* În cazul în care deţineţi bunuri mobile sau imobile în mai multe localităţi, oricare dintre acestea vă poate pune la dispoziţie datele de acces în Ghişeul.ro. Odată eliberate datele de acces de către o instituţie publică nu mai puteţi apela la o altă instituţie publică pentru o nouă eliberare.

2. A doua modalitate de creare a contului, este prin intermediul Direcției de Taxe și Impozite locale care vă poate genera datele de logare pentru ghiseul.ro în urma solicitării dvs. Puteți lua legatura cu primaria respectivă prin email sau telefonic. Este necesar să transmiteți către primarie o copie a Cărții de Identitate și o adresă de email validă. Pentru mai multe informații privind aceasta procedură este necesar să contactați Direcția de Taxe Locale și Impozite unde este rolul fiscal.
După obținerea datelor de logare (crearea contului), plățile se pot efectua cu orice card bancar care este înrolat de către banca emitentă în programul 3DSecure.

3. A treia modalitate de creare a contului, este prin intermediul aplicatiei de mobil ROeID disponibilă în Google Play sau App Store. Astfel, vă recomandăm să urmați procedura de creare a contului în ROeID. ROeID permite folosirea unui singur set de credenţiale în raport cu platformele online furnizate de statul român, prin serviciul de identitate digitală. După validarea identității digitale, veți putea accesa contul de pe Ghiseul.ro și, ulterior, veți putea achita obligațiile de plată regăsite în cont.
● Pentru realizarea acestei modificări, este necesar să ne trimiți un e-mail pe adresa , în care să atașezi o copie după Cartea ta de Identitate (poate fi chiar o poză) și să ne spui care este noua adresa de e-mail pe care vrei să o asociezi contului tău de pe Ghișeul.ro
● Ulterior autentificării pe Ghișeul.ro, îți poți schimba singur adresa de e-mail accesând secțiunea Profil din meniu
● Pentru orice problemă legată de obligaţiile de plată te rugăm să contactezi instituţia publică unde sunt înregistrate proprietățile.
● Lista instituţiilor publice înrolate precum şi numerele de telefon de suport sunt disponibile la secţiunea “Instituţii înrolate”
● Pentru pașapoarte, instituția beneficiară este C.N.I.N, informații privind modalitatea de returnare aici
● Pentru permise auto/certificate de înmatriculare/ autorizații provizorii, instituția beneficiară este RA-APPS, informații privind modalitatea de returnare aici
● Pentru alte tipuri de impozite/taxe vă recomandăm să contactați direct instituția beneficiară.

Dacă ai citit până aici și nu te-ai regăsit, situația ta e mai specială.
Trimite-ne așadar un email la și îți vom răspunde în scurt timp. Cu cât mai multe informații sunt surprinse în solicitarea ta, cu atât mai eficient va fi suportul pe care ți-l putem oferi.
Dacă vrei să vezi și alte întrebări la care am răspuns deja, poți accesa secțiunea Întrebărilor Frecvente cu un click aici.

 

Numărul de telefon la care ne poți contacta este 021.303.29.97 (tasta 3), de luni pană joi între orele 11.00 - 15.00, vineri între orele 11.00 - 13.00
Vă recomandăm să ne contactați prin e-mail.

Ai folosit Ghișeul.ro și ești (ne)mulțumit? Părerea ta contează!
Ajută-ne să îmbunătățim platforma! Trimite-ne un email la daca ai sugestii despre cum putem să facem lucrurile mai bine.

Adresa: Str. Italiana, nr 22, Sector 2, 020976, Bucuresti

Localizare pe harta