Întrebări frecvente
Impozite şi taxe stabilite de instituţiile publice înrolate în sistem precum si amenzi contravenţionale cu deducerile aferente plăţii în 15 zile calendaristice.
Deasemenea pot fi efectuate plăţi aferente prestării oricărui serviciu public, inclusiv oricărui serviciu comunitar de utilitate publică, precum şi orice plăţi aflate în legătură, directă sau indirectă, cu prestarea respectivului serviciu public.
Nu. Plata cu cardul prin Ghișeul.ro nu este comisionată.
Va recomandăm:
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact
Sunt trei metode prin care puteti obtine datele de logare pentru ghiseul.ro:
- Deținerea de card bancar individual, emis de o instituție bancară din România înrolată în sistem, cum sunt: AlphaBank, Banca Transilvania, BCR, BRD – Groupe Société Générale, CEC Bank, Exim Banca Românească, First Bank, Garanti Bank, ING Bank, Libra Internet Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Vista Bank, ProCredit Bank. este una dintre modalitățile de creare a contului de utilizator pe ghiseul.ro, condiție valabilă și în cazul în care se dorește obținerea online a unui Cazier judiciar ori pentru Eliberarea online a istoricului de sancțiuni la regimul circulației rutiere.
* În cazul în care deţineţi bunuri mobile sau imobile în mai multe localităţi, oricare dintre acestea vă poate pune la dispoziţie datele de acces în Ghişeul.ro. Odată eliberate datele de acces de către o instituţie publică nu mai puteţi apela la o altă instituţie publică pentru o nouă eliberare.
- A doua modalitate de creare a contului, este prin intermediul Direcției de Taxe și Impozite locale care vă poate genera datele de logare pentru ghiseul.ro în urma solicitării dvs.. Puteți lua legatura cu primaria respectivă prin email sau telefonic. Este necesar să transmiteți către primarie o copie a Cărții de Identitate și o adresă de email validă. Pentru mai multe informații privind aceasta procedură este necesar să contactați Direcția de Taxe Locale și Impozite unde este rolul fiscal.
După obținerea datelor de logare (crearea contului), plățile se pot efectua cu orice card bancar care este înrolat de către banca emitentă în programul 3DSecure.
- A treia modalitate de creare a contului, este prin intermediul aplicatiei de mobil ROeID disponibilă în Google Play sau App Store. Astfel, vă recomandăm să urmați procedura de creare a contului în ROeID. ROeID permite folosirea unui singur set de credenţiale în raport cu platformele online furnizate de statul român, prin serviciul de identitate digitală. După validarea identității digitale, veți putea accesa contul de pe Ghiseul.ro și, ulterior, veți putea achita obligațiile de plată regăsite în cont.
Vă recomandăm:
1. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă.
Sistemul vă va furniza automat noile date de acces la adresa de mail pe care aţi înregistrat-o iniţial în Sistem
2. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact
Verificaţi în Secţiunea Instituţii înrolate dacă instituţia publică ce vă interesează este înrolată în sistem.
Sistemul permite doar plata de debite către instituţiile înrolate.
Ghișeul.ro este disponibil 7 zile din 7 și 24 ore din 24, cu excepția perioadelor de mentenanță sau intervenție tehnică asupra sistemului, care se vor anunța pe site.
Informațiile privind debitele dumneavoastră sunt furnizate de către instituțiile publice către care înregistrați obligații de plată.
Drept urmare, vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin „click” pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate
În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective,
vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact,
pentru eventuala redirecţionare a solicitării dumneavoastră către instituția respectivă.
Va rugăm să contactați instituția publică selectată pentru clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin „click” pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate.
Vă recomandăm să urmaţi paşii următori:
1. Luați legătura cu instituția publică către care ați realizat plata și solicitați returnarea banilor
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.
Vă recomandăm:
1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact.
Serviciul Suport Ghişeul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plaţii
Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact pentru transmiterea solicitării dumneavoastră către procesatorul de plăți.
Serviciul Suport Ghişeul.ro vă stă la dispoziție de luni pană joi între orele 09.00 - 16.30, vineri între orele 09.00 - 14.00.
Orice browser uzual cu interfață grafică cu utilizatorul, ce rulează pe platforme desktop sau mobile poate fi utilizat pentru a realiza plăți prin Ghișeul.ro.
Ghişeul.ro pune la dispoziţia utilizatorilor săi cele mai înalte standarde de securitate privind tranzacţionarea în mediul online cu cardul bancar.
Procesatorul de plăţi electronice a luat toate măsurile pentru a asigura securitatea tranzacţiilor cu card prin internet.
Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL.
Transferul datelor de card este strict între dvs. şi procesator;
nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Autorizarea plăţilor se face prin procesatori externi.
Ghişeul.ro nu preia, nu prelucrează si nu stochează în nici un fel date referitoare la cardurile bancare.
Aceste date sunt introduse de utilizator direct şi exclusiv în sistemele procesatorilor prin interfeţele acestora, în termenii şi condiţiile proprii ale acestora.
Vă informăm că Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de operator Ghişeul.ro nu solicită informaţii privind plăţile şi cardurile utilizatorilor,
precum nici date de acces în sistem. Aceste date nu vor fi solicitate prin e-mail,
telefonic sau prin alte mijloace de către operatorul sistemului Ghişeul.ro.
În cazul în care aceste informaţii vă sunt solicitate vă rugăm să vă adresaţi organelor abilitate pentru investigarea fraudelor cibernetice sau trimiteţi un mail la adresa:
Vă recomandăm de asemenea să folosiţi acest serviciu tastând direct adresa internet www.Ghişeul.ro.
Nu accesaţi Ghişeul.ro urmărind link-uri provenite din alte surse (email-uri, mesagerie, etc).
Verificaţi de fiecare dată ca adresa din browser să fie cea corectă, de forma:
https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/
Puteţi urmări mai jos declaraţiile oficialităţilor, ale instituţiilor financiar bancare şi ale consultanţilor despre securitatea serviciului.
VISA
MASTERCARD
Vă rugăm să
contactați departamentul de suport al Ghişeul.ro telefonic sau pe adresele de email de la secțiunea Contact și să solicitați dovezile de plată. Este necesar a transmite
departamentului de suport unele detalii ale plății (numele plătitorului, instituția către care s-a realizat plata, suma plătită și data plății). Dovada va fi transmisă pe e-mail în cel
mai scurt timp.
Accesati sectiunea “SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagina ghiseul.ro si parcurgeti etapele: “Verificare CNP”- “Validare card”- “Trimitere e-mail cu datele de logare”
Introducerea cnp-ului este necesară pentru a se verifica dacă este posibilă generarea datelor de logare după validarea identităţii.
Cardul trebuie să fie înrolat 3D Secure și să fie emis de una dintre următoarele bănci:
- Banca Raiffeisen
- BRD – Groupe Société Générale
- AlphaBank
- CEC Bank
- Banca Transilvania
- ING Bank
- Garanti Bank
- BCR
- Exim Banca Românească
- OTP Bank
- First Bank
- UniCredit Bank
- Libra Internet Bank
- Vista Bank
- ProCredit Bank
Momentan obținerea utilizatorului și parolei cu un card emis de o bancă din străinătate nu este posibilă.
Solicitantul datelor de logare (CNP-ul pentru care se face verificarea) trebuie să fie acelaşi cu titularul contului la care este atașat cardul pentru care se verifică identitatea.
Se are în vedere extinderea posibilităţii validării identităţii cu carduri care aparţin unor alte bănci decât cele din lista publică.
Până la implementarea acestei soluţii nu vă puteţi genera credenţiale online, acestea putând fi obținute de la primăria de domiciliu înrolată în platformă şi activă pentru plăţi cu autentificare.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea Instituţii înrolate.
Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL și transmise procesatorului de plăți care asigură securitatea datelor transmise respectand cerinţele impuse de standardul de securitate PCI-DSS. Transferul datelor de card are loc strict între dvs. şi procesator, nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Nu există această condiţionare. Achitarea taxelor şi impozitelor se poate efectua cu orice card (Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro), indiferent de cine este titularul acestuia.
Vă rugăm să contactaţi instituţia publică pentru a obţine informaţii suplimentare în legătură cu termenul de soluţionare a notificării. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea Instituţii înrolate.
Da, ghiseul.ro permite din punct de vedere tehnic acest lucru. Puteți să selectați câmpul cu suma din dreptul taxei și să modificați cuantumul iar în cazul în care nu doriți să achitați deloc o anumită taxă puteți să inserați 0 în câmpul suma din dreptul ei. Atentie! Există situații în care instituția beneficiară nu permite plata parțială.De asemenea în cazul în care există amenzi în debit plata care se efectuează pentru un anumit tip de impozit v-a stinge cu prioritate obligațiile de plată provenite din amenzi. Din această cauză o serie de primării nu permit plata parțială când există amenzi nechitate. Vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin „click” pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate. În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact.
Instituția pe raza căreia sunt înregistrate proprietățile are posibilitatea de a stabili propria modalitate de primire a cererilor de eliberare credențiale din partea persoanelor juridice.
Trebuie să verificați dacă aveți cardul emis de una din băncile înrolate în această procedură.
Trebuie să verificați cardul utilizat dacă aparține aceleași persoane care s-a înregistrat în ghișeul. Verificarea se face pe baza CNP-ului.
Momentan, serviciul este disponibil doar pentru persoanele fizice.
După validarea contului pe Ghișeul.ro, veți fi direcționat pe platforma hub.mai.gov unde, pentru eliberarea certificatului de cazier, veți accesa secțiunea „Servicii”, veți selecta motivul solicitării dintr-o listă disponibilă, veți trimite cererea precompletată deja cu datele de stare civilă, iar sistemul va genera automat certificatul de cazier judiciar, semnat electronic, urmând să-l descărcați din secțiunea respectivă.
Doar persoanele fizice care dețin cont pe www.ghiseul.ro pot achita tariful de utilizare (rovinieta) prin intermediul ghiseul.ro, plata putând fi efectuată exclusive online prin intermediul cardului bancar.
Achitarea rovinietei și a peajului pentru persoane juridice se poate realiza prin crearea unui cont pe www.erovinieta.ro – Portal CNAIR – SA și pe etarife - aplicatie mobilă disponibilă în IOS, Android și Microsoft.
Vă rugăm să ne contactați pe email suport@ghiseul.ro pentru mai multe verificări. De asemenea, vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii despre plată.
Taxa judiciară de timbru poate fi achitată accesând secțiunea Plătește fără autentificare selectând Județul, instituția Impozite și Taxe de domiciliu/localitatea (când nu există un dosar pe rol) sau secțiunea Plătește taxă judiciară de timbru când există deja un dosar pe rol.
Impozite şi taxe stabilite de instituţiile publice înrolate în sistem precum si amenzi contravenţionale cu deducerile aferente plăţii în 15 zile calendaristice.
Deasemenea pot fi efectuate plăţi aferente prestării oricărui serviciu public, inclusiv oricărui serviciu comunitar de utilitate publică, precum şi orice plăţi aflate în legătură, directă sau indirectă, cu prestarea respectivului serviciu public.
Deasemenea pot fi efectuate plăţi aferente prestării oricărui serviciu public, inclusiv oricărui serviciu comunitar de utilitate publică, precum şi orice plăţi aflate în legătură, directă sau indirectă, cu prestarea respectivului serviciu public.
Nu. Plata cu cardul prin Ghișeul.ro nu este comisionată.
Va recomandăm:
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact
1. Verificați introducerea corectă a caracterelor la Utilizator şi Parolă
2. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă
3. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact
Sunt trei metode prin care puteti obtine datele de logare pentru ghiseul.ro:
- Deținerea de card bancar individual, emis de o instituție bancară din România înrolată în sistem, cum sunt: AlphaBank, Banca Transilvania, BCR, BRD – Groupe Société Générale, CEC Bank, Exim Banca Românească, First Bank, Garanti Bank, ING Bank, Libra Internet Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, Vista Bank, ProCredit Bank. este una dintre modalitățile de creare a contului de utilizator pe ghiseul.ro, condiție valabilă și în cazul în care se dorește obținerea online a unui Cazier judiciar ori pentru Eliberarea online a istoricului de sancțiuni la regimul circulației rutiere.
- A doua modalitate de creare a contului, este prin intermediul Direcției de Taxe și Impozite locale care vă poate genera datele de logare pentru ghiseul.ro în urma solicitării dvs.. Puteți lua legatura cu primaria respectivă prin email sau telefonic. Este necesar să transmiteți către primarie o copie a Cărții de Identitate și o adresă de email validă. Pentru mai multe informații privind aceasta procedură este necesar să contactați Direcția de Taxe Locale și Impozite unde este rolul fiscal.
După obținerea datelor de logare (crearea contului), plățile se pot efectua cu orice card bancar care este înrolat de către banca emitentă în programul 3DSecure.
- A treia modalitate de creare a contului, este prin intermediul aplicatiei de mobil ROeID disponibilă în Google Play sau App Store. Astfel, vă recomandăm să urmați procedura de creare a contului în ROeID. ROeID permite folosirea unui singur set de credenţiale în raport cu platformele online furnizate de statul român, prin serviciul de identitate digitală. După validarea identității digitale, veți putea accesa contul de pe Ghiseul.ro și, ulterior, veți putea achita obligațiile de plată regăsite în cont.
* În cazul în care deţineţi bunuri mobile sau imobile în mai multe localităţi, oricare dintre acestea vă poate pune la dispoziţie datele de acces în Ghişeul.ro. Odată eliberate datele de acces de către o instituţie publică nu mai puteţi apela la o altă instituţie publică pentru o nouă eliberare.
Vă recomandăm:
1. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă. Sistemul vă va furniza automat noile date de acces la adresa de mail pe care aţi înregistrat-o iniţial în Sistem
2. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact
1. Regeneraţi parola contului folosind varianta CNP/CUI din secţiunea Regenerare parolă. Sistemul vă va furniza automat noile date de acces la adresa de mail pe care aţi înregistrat-o iniţial în Sistem
2. Contactaţi Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele specificate în Secţiunea Contact
Verificaţi în Secţiunea Instituţii înrolate dacă instituţia publică ce vă interesează este înrolată în sistem.
Sistemul permite doar plata de debite către instituţiile înrolate.
Ghișeul.ro este disponibil 7 zile din 7 și 24 ore din 24, cu excepția perioadelor de mentenanță sau intervenție tehnică asupra sistemului, care se vor anunța pe site.
Informațiile privind debitele dumneavoastră sunt furnizate de către instituțiile publice către care înregistrați obligații de plată.
Drept urmare, vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin „click” pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate
În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact, pentru eventuala redirecţionare a solicitării dumneavoastră către instituția respectivă.
În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact, pentru eventuala redirecţionare a solicitării dumneavoastră către instituția respectivă.
Va rugăm să contactați instituția publică selectată pentru clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin „click” pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate.
Vă recomandăm să urmaţi paşii următori:
1. Luați legătura cu instituția publică către care ați realizat plata și solicitați returnarea banilor
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.
1. Luați legătura cu instituția publică către care ați realizat plata și solicitați returnarea banilor
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact și solicitați sprijinul pentru recuperarea banilor.
Vă recomandăm:
1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact. Serviciul Suport Ghişeul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plaţii
1. Verificaţi existenţa dovezii plăţii în folder-ul SPAM al adresei dumneavoastră de email.
2. Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact. Serviciul Suport Ghişeul.ro va verifica realizarea tranzacţiei şi vă va pune la dispoziţie dovada plaţii
Contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact pentru transmiterea solicitării dumneavoastră către procesatorul de plăți.
Serviciul Suport Ghişeul.ro vă stă la dispoziție de luni pană joi între orele 09.00 - 16.30, vineri între orele 09.00 - 14.00.
Orice browser uzual cu interfață grafică cu utilizatorul, ce rulează pe platforme desktop sau mobile poate fi utilizat pentru a realiza plăți prin Ghișeul.ro.
Ghişeul.ro pune la dispoziţia utilizatorilor săi cele mai înalte standarde de securitate privind tranzacţionarea în mediul online cu cardul bancar.
Procesatorul de plăţi electronice a luat toate măsurile pentru a asigura securitatea tranzacţiilor cu card prin internet. Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL. Transferul datelor de card este strict între dvs. şi procesator; nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Autorizarea plăţilor se face prin procesatori externi.
Ghişeul.ro nu preia, nu prelucrează si nu stochează în nici un fel date referitoare la cardurile bancare. Aceste date sunt introduse de utilizator direct şi exclusiv în sistemele procesatorilor prin interfeţele acestora, în termenii şi condiţiile proprii ale acestora.
Vă informăm că Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de operator Ghişeul.ro nu solicită informaţii privind plăţile şi cardurile utilizatorilor, precum nici date de acces în sistem. Aceste date nu vor fi solicitate prin e-mail, telefonic sau prin alte mijloace de către operatorul sistemului Ghişeul.ro.
În cazul în care aceste informaţii vă sunt solicitate vă rugăm să vă adresaţi organelor abilitate pentru investigarea fraudelor cibernetice sau trimiteţi un mail la adresa:
Vă recomandăm de asemenea să folosiţi acest serviciu tastând direct adresa internet www.Ghişeul.ro. Nu accesaţi Ghişeul.ro urmărind link-uri provenite din alte surse (email-uri, mesagerie, etc).
Verificaţi de fiecare dată ca adresa din browser să fie cea corectă, de forma: https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/
Puteţi urmări mai jos declaraţiile oficialităţilor, ale instituţiilor financiar bancare şi ale consultanţilor despre securitatea serviciului.
Procesatorul de plăţi electronice a luat toate măsurile pentru a asigura securitatea tranzacţiilor cu card prin internet. Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL. Transferul datelor de card este strict între dvs. şi procesator; nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Autorizarea plăţilor se face prin procesatori externi.
Ghişeul.ro nu preia, nu prelucrează si nu stochează în nici un fel date referitoare la cardurile bancare. Aceste date sunt introduse de utilizator direct şi exclusiv în sistemele procesatorilor prin interfeţele acestora, în termenii şi condiţiile proprii ale acestora.
Vă informăm că Autoritatea pentru Digitalizarea României în calitate de operator Ghişeul.ro nu solicită informaţii privind plăţile şi cardurile utilizatorilor, precum nici date de acces în sistem. Aceste date nu vor fi solicitate prin e-mail, telefonic sau prin alte mijloace de către operatorul sistemului Ghişeul.ro.
În cazul în care aceste informaţii vă sunt solicitate vă rugăm să vă adresaţi organelor abilitate pentru investigarea fraudelor cibernetice sau trimiteţi un mail la adresa:
Vă recomandăm de asemenea să folosiţi acest serviciu tastând direct adresa internet www.Ghişeul.ro. Nu accesaţi Ghişeul.ro urmărind link-uri provenite din alte surse (email-uri, mesagerie, etc).
Verificaţi de fiecare dată ca adresa din browser să fie cea corectă, de forma: https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/
Puteţi urmări mai jos declaraţiile oficialităţilor, ale instituţiilor financiar bancare şi ale consultanţilor despre securitatea serviciului.
VISA | MASTERCARD |
Vă rugăm să
contactați departamentul de suport al Ghişeul.ro telefonic sau pe adresele de email de la secțiunea Contact și să solicitați dovezile de plată. Este necesar a transmite
departamentului de suport unele detalii ale plății (numele plătitorului, instituția către care s-a realizat plata, suma plătită și data plății). Dovada va fi transmisă pe e-mail în cel
mai scurt timp.
Accesati sectiunea “SOLICITĂ DATE DE ACCES” de pe prima pagina ghiseul.ro si parcurgeti etapele: “Verificare CNP”- “Validare card”- “Trimitere e-mail cu datele de logare”
Introducerea cnp-ului este necesară pentru a se verifica dacă este posibilă generarea datelor de logare după validarea identităţii.
Cardul trebuie să fie înrolat 3D Secure și să fie emis de una dintre următoarele bănci:
- Banca Raiffeisen
- BRD – Groupe Société Générale
- AlphaBank
- CEC Bank
- Banca Transilvania
- ING Bank
- Garanti Bank
- BCR
- Exim Banca Românească
- OTP Bank
- First Bank
- UniCredit Bank
- Libra Internet Bank
- Vista Bank
- ProCredit Bank
Momentan obținerea utilizatorului și parolei cu un card emis de o bancă din străinătate nu este posibilă.
Solicitantul datelor de logare (CNP-ul pentru care se face verificarea) trebuie să fie acelaşi cu titularul contului la care este atașat cardul pentru care se verifică identitatea.
Se are în vedere extinderea posibilităţii validării identităţii cu carduri care aparţin unor alte bănci decât cele din lista publică.
Până la implementarea acestei soluţii nu vă puteţi genera credenţiale online, acestea putând fi obținute de la primăria de domiciliu înrolată în platformă şi activă pentru plăţi cu autentificare.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea Instituţii înrolate.
Până la implementarea acestei soluţii nu vă puteţi genera credenţiale online, acestea putând fi obținute de la primăria de domiciliu înrolată în platformă şi activă pentru plăţi cu autentificare.
Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea Instituţii înrolate.
Datele de card pe care le completaţi şi trimiteţi prin internet sunt criptate prin protocolul SSL și transmise procesatorului de plăți care asigură securitatea datelor transmise respectand cerinţele impuse de standardul de securitate PCI-DSS. Transferul datelor de card are loc strict între dvs. şi procesator, nici Autoritatea pentru Digitalizarea României, nici instituţiile beneficiare nu solicită şi nu stochează aceste informaţii.
Nu există această condiţionare. Achitarea taxelor şi impozitelor se poate efectua cu orice card (Visa, Visa electron, Mastercard, Maestro), indiferent de cine este titularul acestuia.
Vă rugăm să contactaţi instituţia publică pentru a obţine informaţii suplimentare în legătură cu termenul de soluţionare a notificării. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa în Secţiunea Instituţii înrolate.
Da, ghiseul.ro permite din punct de vedere tehnic acest lucru. Puteți să selectați câmpul cu suma din dreptul taxei și să modificați cuantumul iar în cazul în care nu doriți să achitați deloc o anumită taxă puteți să inserați 0 în câmpul suma din dreptul ei. Atentie! Există situații în care instituția beneficiară nu permite plata parțială.De asemenea în cazul în care există amenzi în debit plata care se efectuează pentru un anumit tip de impozit v-a stinge cu prioritate obligațiile de plată provenite din amenzi. Din această cauză o serie de primării nu permit plata parțială când există amenzi nechitate. Vă rugăm să contactați instituțiile publice respective pentru eventuale clarificări. Datele de contact ale instituţiei publice le puteţi accesa prin „click” pe denumirea instituţiei în Secţiunea Instituţii înrolate. În situația în care nu puteți contacta instituțiile publice respective, vă rugăm să contactați Serviciul Suport Ghişeul.ro prin mijloacele menţionate în Secţiunea Contact.
Instituția pe raza căreia sunt înregistrate proprietățile are posibilitatea de a stabili propria modalitate de primire a cererilor de eliberare credențiale din partea persoanelor juridice.
Trebuie să verificați dacă aveți cardul emis de una din băncile înrolate în această procedură.
Trebuie să verificați cardul utilizat dacă aparține aceleași persoane care s-a înregistrat în ghișeul. Verificarea se face pe baza CNP-ului.
Trebuie să verificați cardul utilizat dacă aparține aceleași persoane care s-a înregistrat în ghișeul. Verificarea se face pe baza CNP-ului.
Momentan, serviciul este disponibil doar pentru persoanele fizice.
După validarea contului pe Ghișeul.ro, veți fi direcționat pe platforma hub.mai.gov unde, pentru eliberarea certificatului de cazier, veți accesa secțiunea „Servicii”, veți selecta motivul solicitării dintr-o listă disponibilă, veți trimite cererea precompletată deja cu datele de stare civilă, iar sistemul va genera automat certificatul de cazier judiciar, semnat electronic, urmând să-l descărcați din secțiunea respectivă.
Doar persoanele fizice care dețin cont pe www.ghiseul.ro pot achita tariful de utilizare (rovinieta) prin intermediul ghiseul.ro, plata putând fi efectuată exclusive online prin intermediul cardului bancar.
Achitarea rovinietei și a peajului pentru persoane juridice se poate realiza prin crearea unui cont pe www.erovinieta.ro – Portal CNAIR – SA și pe etarife - aplicatie mobilă disponibilă în IOS, Android și Microsoft.
Achitarea rovinietei și a peajului pentru persoane juridice se poate realiza prin crearea unui cont pe www.erovinieta.ro – Portal CNAIR – SA și pe etarife - aplicatie mobilă disponibilă în IOS, Android și Microsoft.
Vă rugăm să ne contactați pe email suport@ghiseul.ro pentru mai multe verificări. De asemenea, vă rugăm să ne comunicați mai multe detalii despre plată.
Taxa judiciară de timbru poate fi achitată accesând secțiunea Plătește fără autentificare selectând Județul, instituția Impozite și Taxe de domiciliu/localitatea (când nu există un dosar pe rol) sau secțiunea Plătește taxă judiciară de timbru când există deja un dosar pe rol.